Menu
Facebook
Informacje kontaktowe
Adres

ul. Ogrodowa 31/35

00-893 Warszawa

Email

biuro@ursa-praca.pl

u.bogdanska@ursa-praca.pl

Telefon

604 614 238

Menu strony

Rozmowa rekrutacyjna

Rozmowa rekrutacyjna

Przygotowanie do Rozmowy kwalifikacyjnej

  • przygotuj teczkę z najważniejszymi dokumentami (CV, List motywacyjny , wszelkie referencje i certyfikaty); w przypadku gdy coś pójdzie nie tak zawsze możesz zostawić swoje CV.
  • dowiedz się jak najwięcej o danej firmie oraz postaraj się poznać nazwisko osoby z która będziesz przeprowadzał rozmowę.
  • koniecznie musisz wszystko zaplanować tak by mieć czas na nieprzewidziane wpadki, autobusy zawsze w taki dzień będą się spóźniały a miasto będzie zakorkowane.
  • twój wygląd jest twoją wizytówką pamiętaj o odpowiednim stroju eleganckim i schludnym: mężczyzna- garnitur, raczej nie czarny , kobieta- garsonka; spódnica odpowiedniej długości. Nie należy także nadużywać perfum oraz spożywać przed rozmową alkoholu. Zadbaj także o ogólny wygląd: fryzura, makijaż, manicure, obuwie eleganckie nie sportowe.

Podczas rozmowy

  • bądź kulturalny, przedstaw się imieniem i nazwiskiem, poczekaj aż twój rozmówca wyciągnie do Ciebie pierwszy rękę.
  • nie siadaj nie proszony, unikaj siedzenia naprzeciwko rozmówcy
  • poczekaj aż rozmówca wskaże Ci miejsce
  • ważne, aby na Twojej twarzy widoczne było zainteresowanie, nie znudzenie, irytację czy niedowierzanie. Kiwając głową sygnalizujesz, że uzyskane informacje uważasz za przydatne.
  • nie wykonuj zbyt wielu ruchów, to może rozpraszać rozmówcę, nie zaciskaj dłoni, nawet, jeżeli jesteś zdenerwowany. Przydadzą się kalendarz, notatnik i pióro, które pomogą Ci skoncentrować się na temacie rozmowy i rozładują zdenerwowanie.
  • wsłuchaj się, nigdy nie wiadomo, kiedy może Ci się to przydać np. do zadawania pytań. Nie możesz być rozkojarzony.
  • nie należy krytykować poprzednich pracodawców lub kolegów.
  • pozwól pracodawcy prowadzić rozmowę.
  • podziękuj rozmówcy za czas, który Ci poświecił.
  • zapytaj, kiedy możesz spodziewać się odpowiedzi
  • zadawaj pytania
  • przygotuj się, że rozmówca będzie robił notatki lub poinformuje Cię o nagrywaniu spotkania to normalna praktyka

Kontakt

O nas

Uważamy, że najlepszym wyznacznikiem jakości naszej pracy są długoletnie relacje z naszymi Klientami. Z wieloma firmami współpracujemy od początku istnienia naszej firmy, czyli od niemal 10 lat.